Поширені запитання

КАСКО (договір добровільного страхування наземних транспортних засобів) захищає Ваш транспортний засіб. При цьому, в більшості договорів, не важливо чи винен водій застрахованого ТЗ. Тобто Страховик відшкодує ремонт Вашого автомобіля.
ОСЦПВ (договір обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) захищає Вашу цивільну відповідальність. Тобто Страховик відшкодує збитки по майну, яке Ви пошкодили внаслідок ДТП, якщо при цьому визнана Ваша вина в скоєнні ДТП.

Договір добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) покриває наступні ризики:

  • ДТП – пошкодження ТЗ внаслідок зіткнення, перекидання, наїзд на транспортний засіб, що стоїть, наїзд на перешкоду, наїзд на рухомі чи нерухомі об’єкти, викид каменів чи інших твердих фракцій із-під коліс транспорту;
  • ПДТО – пошкодження ТЗ внаслідок пошкодження, знищення, грабіжу, розбію або крадіжки частин обладнання ТЗ третіми особами;
  • ІВП – пошкодження ТЗ внаслідок нападу тварин, падіння дерев, бурульок, пожежі, вибуху, урагану, просадки грунту, граду, сильного снігопаду тощо;
  • Викрадення – незаконне заволодіння ТЗ шляхом крадіжки, грабежу чи розбію.

Договором КАСКО не покриваються збитки внаслідок:

  • Використання технічно несправних ТЗ;
  • Використання ТЗ для навчання, у якості таксі, участі у змаганнях;
  • Гниття, корозії, втрати властивостей матеріалів;
  • Керування ТЗ особою, що перебуває у стані будь-якого спяніння чи під дією медичних препаратів, або особою, що не має посвідчення водія відповідної категорії;
  • Перевезення в салоні ТЗ тварин чи вантажу, що призвело до настання події;
  • Перевезення ТЗ будь-якими видами транспорту.

Страховик не відшкодовує:

  • Збитки внаслідок викрадення коліс, декоративних колпаків, номерних знаків, щіток склоочисників тощо;
  • Витрати на паливно-мастильні, миючи, фільтруючи засоби та матеріали;
  • Дрібні пошкодження пофарбованих та скляних деталей (менше ніж 3 на 3 мм);
  • Збитки спричинені вантажу, пасажирам чи майну пасажирів ТЗ;
  • Збитки, що виникли за ризиком ДТП, що сталися в період з 15 листопада до 15 березня, якщо на ТЗ були літні покришки.

Для того щоб застрахувати свій транспортний засіб (ТЗ), власник ТЗ або особа, що має майновий інтерес до ТЗ (оренда, лізинг тощо) повинен:

  • Завітати до офісу страхової компанії або звернутися до нашого представника;
  • Надати документи, що підтверджують майновий інтерес до ТЗ (тех. паспорт, договір куплі-продажу, лізингу, оренди тощо);
  • Надати документи, що посвідчують його особу (паспорт та ІПН) та посвідчення водія
  • Надати ТЗ для огляду та складання відповідного акту огляду.
Франшиза – це відповідальність клієнта при настанні події, тобто частина збитку, що не буде сплачена Страховиком. Переважно франшиза встановлюється в процентах від страхової суми та застосовується при кожній події.
Страховий платіж – це добуток страхової суми та страхового тарифу.
Страхова сума – це максимальна сума відповідальності Страховика та встановлюється за домовленостю сторін в межах (не більше) вартості ТЗ.
Страховий тариф залежить від ТЗ (марка, рік випуску), водіїв, що допущені до керування (вік, водійський досвід) та умов страхування (франшиза, період страхування, опція по зносу, умови сплати страхового платежу тощо). Чим повніше страхове покриття за договором, тим більший страховий тариф.
Страховик надає рахунок, який Ви можете сплатити в будь-якому відділені банку (поточний рахунок страховика в АТ “Райффайзен Банк Аваль”).
Звичайно. Про намір внесення змін до умов договору, сторона-ініціатор повина письмово повідомити про це іншу сторону не пізніше, ніж за 10 днів до запланованої дати внесення змін. Якщо обидві сторони погоджуються внести зміни, ці зміни оформлюються додатковою угодою до договору. Якщо будь-яка сторона не згідна з внесенням змін, протягом 5 днів сторони вирішують питання щодо дії договору страхування на попередніх умовах чи припинення його дії.

При настанні події Страхувальник повинен:

  • Негайно повідомити про подію відповідні державні органи;
  • Вжити доцільні та можливі заходи для зменшення розміру збитків;
  • Протягом 1 години повідомити про подію Страховика;
  • Протягом 3 днів надати Страховикові письмове повідомлення про подію або електронний лист;
  • Надати Страховику всі необхідні документи;
  • Протягом 7 днів надати пошкоджений ТЗ для огляду Страховикові;
  • Не починати відновлювальний ремонт без погодження із Страховиком.

ВАЖЛИВО! Невиконання клієнтом зазначених дій дає право Страховику відмовити в виплаті страхового відшкодування.

Для отримання страхового відшкодування Страхувальник повинен:

  • Виконати всі дії при настанні страхового випадку;
  • Надати наступні документи:
    • заяву про настання страхового випадку;
    • довідку державного органу, що підтверджує факт настання події (при ДТП – довідку ДАІ; при ІВП – довідку метеорологічної, сейсмологічної служби пожежної інспекції або МНС у відповідності до характеру події; при ПДТО чи Викраденні – постанову про відкриття кримінального провадження та витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань про початок досудового розслідування);
    • при пошкоджені ТЗ – документи, що підтверджують розмір збитку (документи ремонтної організації, акт виконаних робіт чи звіт/дослідження експерта);
    • при викраденні ТЗ – оригінал світоцтва про реєстрацію ТЗ та повний комплект ключів, брелоків, пультів від ТЗ;
    • заяву про виплату страхового відшкодування;
    • документи, що підтверджують майновий інтерес до ТЗ (тех. паспорт, договір куплі-продажу, лізингу, оренди тощо);
    • документи, що посвідчують його особу (паспорт та ІПН) та посвідчення водія.
Протягом 30 робочих днів з дня отримання всіх належним чином оформлених документів. Страховик приймає рішення щодо визнання події страховою. Протягом 10 робочих днів після визнання події страхово, Страховик сплачує страхове відшкодування.

НЕ ЗНАЙШЛИ ВІДПОВІДЬ НА ВАШЕ ПИТАННЯ? ЗАПИТАЙТЕ У НАС!

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Ваш телефон (обов'язково)

Тема

Ваше повідомлення